Tuesday, August 11, 2009

Salah satu cara rawatan huruf Nun?



Semalam saya dapat satu berita anak buah saya sakit...umur 1 tahun lebih kuranglah...merengek tak boleh tidur dan perutnya macam kena busung besarnya...masyaallah...saya nak buat rawatan saya pun x sihat maklumlah keadaan jerebu dan virus terkenal sedang popular mencipta nama sedang mengganas... jadi saya minta tolong tok belagak tolongkan.....tok telah meminta pesakit letakkan air dan dibacakan ruqyah secara Pjj (perubatan jarak jauh)..air tersebut perlu disapukan ....dan dibuat minum....dan tok menyatakan ia adalah sihir yang hendak ditujukan kepada mak ibu tersebut....tok sudah titik(bantai) jin tersebut...alhamdulillah anak buah saya terkentut dan sendawa tapi perut masih keras dan kalau ketuk perut budak tu bunyi macam tong kosong...saya tanya tok belagak...macamana nak buat...jadi tok kata dia nak datang sana(kerumah pesakit) dtg macamana? batinlah tuu agaknya..... tok juga menyatakan bahawa beliau menggunakan huruf nun untuk perubatan tuuuuu.....dan semuanya sudah selesai dan pesakit makin sihat alhamdullillah..... Jadi apa maksud perubatan huruf nun ...entah saya pun tak tahu tapi saya dapat pengajaran bahawa dengan huruf sahaja jin dah takut apatah lagi guna kesuluruhan ilmu dalam Al Quran .....Allah maha besar...

No comments:

Post a Comment

Syukur