Thursday, August 6, 2009

Nak Balas Ahli sihir?


Kita semua sedia maklum teknik mambalas ahli sihir dan jin ada banyak cara ...salah satunya bakar batu bata (TB3),Saya dah cuba memang berhasil dengan izin Allah terutama untuk menghuraikan jin dalam diri pesakit tapi kalau berhenti bakar sakit boleh datang balik.....kalau Ustz Majid menyarankan bakar lama-lama....sebulan gitu ada logiknya....saya juga ada meminta pendapat Tok Belagak dalam kes -kes seperti ini...katanya..................Baca Yassin 7 mubin dan niat diawal sebelum bacaan dilakukan dan jaga niat supaya tidak berubah dan tidak perlu baca niat setiap kali ayat yang ada perkataan MUBIN....niat sekali jeee...saya dah buat dalam kes busung baru-baru ni....malam tu saya bermimpi seorang bayi melompat dari satu tempat ke pangkuan seorang lelaki yang tidak saya kenali....dan keesokan harinya juga saya dapati perut pesakit tidak merasa sakit yang berumang-ulang......tapi kalau nak tahu lebih lanjut teknik Tok Belagak ni layarilah blog beliau niiii http://darulsaka.blogspot.com/ Kalau nak balas, kalau tak nak takpa.....

No comments:

Post a Comment

Syukur