Tuesday, August 18, 2009

Adakah ini Sihir tanpa jin?

Saya ni sudah 2 minggu menanggung sakit pipi sebelah kiri macam kena penampar ..... entah tak tahu kenapa....berdenyut-denyut .... saya cuba tarik dan buang ...tapi sendawa kecil berlaku ....pipi masih berdenyut lagi.....macamana nak buat ....saya bacakan ruqyah pada air dan minum serta sapu di pipi ...masih jugak berdenyut...ada masanya saya sampai tertidur kesakitan....nak jadikan cerita semalam semasa senang memandu kereta sambil memikirkan macamana nak atasi masalah sakit pipi niii...tiba-tiba datang ilham untuk bacakan ayat wamaromaita iz ....3 kali dan hembusskan kat stering kereta sambil makrifatkan menghembus kepala seseorang ...semua datang just like that aja....tak rancang pun...tiba-tiba sakit saya semakin beransur kurang ....saya baca lagi ayat Waqadimna ila ma AAamiloo min AAamalin fajaAAalnahu habaan...Ayat 23. Al-Furqan (The Criterion) 3 kali dan hembuskan dengan niat hancurkan patung yang digunakan untuk sihir..... entah betul ke aku buat niii ....dengan izin Allah sakit makin berkurangan dan dapat makan malam di Kelbang Melaka dengan hati yang penuh kesyukuran..... bersambung....

No comments:

Post a Comment

Syukur