CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Syukur

Saturday, July 10, 2010

Pagar lam jalallah ....

Pada saya perawat mesti menguasai ilmu benteng diri yang mantap supaya tidak terkena kembali serangan dari ahli sihir/ganguan jin yang lain...

Ilmu lam jalalah adalah ilmu pegangan guru2 tua di sumantara,aceh,bugis dan tanah melayu. ilmu ni multifungsi dan adalah dgr2 pecahan ilmu haq diri dan marifat. di seluruh nusantara mempunyai berbagai versi dan cara utk aktifkannya.

ilmu lam jalalah selalu nya pada thp rendahnya adalah utk pagaran diri dari serangan gaib. Versi fungsi ilmu lam jalalah ni nbyk dari pagaran gaib,halimunan gaib,tarik ilmuan,pengobatan,ilmu ikatan,kebalan dll. ada dari pecahan ilmu marifat dan ada jenis hak diri.

disini saya kongsikan pada forumers ilmu lam jalalah pagaran gaib:


PAGARAN GHAIB LAM JALALAH


SETIAP SELEPAS SOLAT, SETELAH KITA MELAKUKAN SESUATU AMALAN ATAU WIRID YANG MENJADI AMALAN KITA SEHARIAN MAKA AKHIRI AMALAN ITU DENGAN MEMBUAT PAGARAN GHAIB LAM JALALAH SEPERTI BERIKUT :


BAHU KANAN (YA HAYYU) BAHU KIRI (LAA YAMUT)


PUSAT (YA QOYYUM)

DI TULIS DENGAN MENGGUNAKAN IBU JARI KANAN MULAI DARI BAHU KANAN DENGAN MENYEBUT “YA HAYYU” KEMUDIAN DI BAWA TURUN KE KIRI MENGELILINGI PUSAT DENGAN MENYEBUT “YA QOYYUM” DAN TERUS DI BAWA KE BAHU KIRI DAN SEBUT “LAA YAMUUT” DAN TEKANKAN KUAT SEDIKIT DI BAHU KIRI UNTUK MENGUNCI LAM JALALAH INI.

Sambil duduk bersila di atas sejadah lakukan ritual ini dengan tahan nafas selepas itu ucapkanlah "Alhamdulillahi rabbila'lamiin"

Fungsi ilmu ini utk pagaran serangan gaib.

cara kedua:


Pagaran Gaib menggunakan
Bismillahilladzi La yad durru ma'as mihi syaiun fil ardi wala fis sama i wahuwas samiul alim

dengan cara menekan kedua jari telunjuk kiri dan kanan di tengah kening, lalu membaca ayat tersebut 3 x satu nafas, kemudian tarik nafas satu kali melalui hidung..

kemudian geser telunjuk tangan kanan memutar kepala , sampai kembali ke posisi semua

posisi telunjuk kiri tetap.

hakikat : kita dalam PERUT LAM JALALAH

pagar in berkahsiat 24 jam..

Cara ke 3:
1. Dibaca dgn tahan nafas, terlihat selubung cahaya mengelilingi tubuh seperti jala. 2. Dibaca dgn tahan nafas + dgn iniasi (membayangkan pelindung seluruh tubuh) terlihat selaput cahaya terang mengelingi tubuh. Bacaannya YA ALLAH 7X, YA KUDUS 7X, YA SALAM 7X, dibaca dgn menahan nafas.

Sumber internet....