CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Syukur

Thursday, December 3, 2009

Ke pusat rawatan Terapi Islam Al Fatah (TIAF)



Baru-baru ni saya ke pusat rawatan islam TIAF kat Bachang.... sambil jumpa Tuan TIAF saya bawak pesakit sekali....dari Melaka pun ada dari KL pun ada....saya mintak tolong ustaz Wan tolong tengok-tengokkan sambil marawat diorang niii.....pesakit busung pun ada ..... ustz Wan telah membuka semua saluran pengaliran darah dari badan sipesakit.....pesakit busung niii kaki dah sembab....perut membuncit...selepas Ustz wan buka saluran darah ke kaki ...pesakit terasa kedua-dua kaki terasa gatal secara tiba-tiba.....darah dah mengalir ke kaki Alhamdulillah....Limau dibacakan bersama air untuk diminum selama 7 hari.....selepas rawatan saya ajak ustz wan minum air kat kedai makan Bachang...saja-jeee nak borak-borak....banyak persoalan menarik yang dibincangkan....Ustaz Wan menyatakan baru-baru niiii beliau dapat panggilan telifon dari negara jiran kita Indonesia.....lelaki indonesia niiii mintak tolong ustaz wan untuk merawat seorang Kiai dari sebuah pasentren...kiai tersebut telah dikenakan sentet (santau)....Ustaz Wan menggunakan ilmunya untuk merawat jarak jauh....sambil merawat kiai tuuuu ustaz wan juga memberikan semula sakit tersebut kepada orang yang menyihir.....selepas panggilan lelaki indonesia tuuu...Ustaz wan juga dapat satu panggilan dari Indonesia yang meminta jangan dicampuri urusan nya untuk menyentet kiai yang sakit tu dan menggugut untuk melumpuhkan Ustaz Wan dengan serta merta.....cerita makin best niiiii dalam hati saya berkata....
Ustaz Wan mencabar lelaki misteri itu melempuhkan nya "sekarang"......dalam masa yang sama ustaz wan juga dapat melihat keris terbang datang bertalu-talu padanya...tapi Alhamdulillah tidak mengenai sasaran......saya terdetik dihati bahawa hendak jadi perawat niiii perlu pengorbanan yang tinggi ....sehingga boleh mengadaikan nyawa......kredit untuk TN TIAF......

0 comments: