Sunday, January 31, 2010

Kursus TIAF memang menarik......








Semalan berakhirnya kursus Sihir dan permasalahannya dalam masyarakat....Saya amat berpuas hati dengan ku8rsus ini kerana pengisiannya yang sungguh berinformasi.......Banyak perkara yang diajar antara yang menarik tentang Ilmu Rezeki yang dipanggil Kelambu Kaabah 2, rahsia mengubati sakit busung, cara membelah cara batin, rahsia ilmu anak kerak cara pengubatannya....ilmu Anak kerak niii memang dari Siam...saya pernah berjumpa dan berdepan dengan orang yang terkena ilmu ini di Kelantan...Kesian teruk betul sehingga pesakit tersebut hemghenbuskan nafasnya yang terakhir...Alhamdulillah rahsia menangani ilmu ini juga dinyatakan......Ilmu mata dalam ....dan tidak lupa ilmu serang balas(counter attack) & Kaedahnya
Cara membuat pagar .....Pendedahan jenis-jenis sihir dan 'permainan' pengamal-pengamal sihir.Sihir campurlibat jin Sihir tanpa campurlibat jin

Berkongsi kaedah-kaedah khusus dalam merawat sihir, antaranya:
Kaedah menangkap Toyol dan Anak Kerak
Kaedah lupus susuk atau buang susuk
Kaedah Pecah Busung
Merawat Gila isimYA,
Amalan Benteng Diri & Kaedah Rawatan
7 Salamun Hayy (seperti yang telah diadakan di Kelantan)
Amalan Kerezekian
Doa Nur


Apa yang penting saya dapat menambahkan ilmu saya dalam bidang rawatan islam ini....Sahabat yang lain pun ramai yang datang ...ada dari Kedah, Pahang ...Kl..Melaka..dll...Apapun TUAN TIAF Terima kasih atas segala ilmu yang dicurahkan dan terima kasih kerana memberikan ilmu yang sudah lama saya mencari....Teramat kredit pada Tuan TIAF(Ustaz Wan Asrol)....Saya Tabik Spring kat Tuan.....he he he...(Kelambu Kaabah satu macamana?)gurau jeeee.....

No comments:

Post a Comment

Syukur