Saturday, November 14, 2009

JUmpa Tuan TIAF

Dua hari lepas saya berjumpa ustaz wan....(Pemilik Pusat terapi TIAF) borak-borak sambil makan car kueh tiaw.....terkelur kisah ataupun kes penyakit busung....mengikut ustz Wan busung niiii adalah lebih berat dari kes santau dan busung ini macam sarung belon..kadang-kadang kalau kita dapat pecahkan sarung tuu tapi penyihir akan tampalkan balik....saya sebenarnya masih mengalami masalah untuk mengatasi kes busung.....jadi dengan muka tak malu saya tanya cara untuk merawat penyakit ini....jadi dengan suprisenya utz wan ajar saya tips untuk kes busung dengan cara membedah perut pesakit tuuuu.....saya cuba dengan pesakit busung kes terdahulu..... apabila belahan dah dibuat dan selesai saya terasa amat penat....dan keesokan harinya pesakit beritahu beliau terkentut dan berak diawal pagi padahal sebelum ini ini nak buang angin pun susah....alhamdulillah....terima kasih Tuan TIAF (dalam hati saya berkata dasyat jugak ilmu Tuan TIAF niii)

No comments:

Post a Comment

Syukur