Monday, June 29, 2009

Caatatan Rawatan Busung

Hari ni saya diminta untuk merawat kes busung....saya diberitahu setiap waktu maghrib hidung pesakit yang saya namakan sebagai M akan berair dan perut m akan membuncit sikit demi sedikit.. saya minta M membaringkan diri dan saya telah menggunakan pen rawatan untuk diletakkan di celah kedua jari ibu kaki. Disamping itu saya membacakan surah 3 kul dan ayatul kursi.....hanya jari 3 jari kaki sahaja yang memeberikan respon...saya menanyakan samaada ia jin islam atau kafir ,gerakan jari kaki menunjukkan ia jin islam dan tidak diikat....jadi saya dengan ringkas menarik jin dengan menggunakan kain pelikat dengan membacakan Al fatihah dan selawat nariah sebanyak 3 kali proses tarikan jin ini dilakukan...saya lakukan pemeriksaan dengan menggunakan picitan jari kaki dan dibahagian tengah kaki kiri dan kanan....saya dapati ia masih terdapat jin tapi agak berkurangan....saya tarik jin dengan menggunakan botol di perut pesakit.....sebelum itu saya putuskan segala ikatan di perut dengan gunakan besi rawatan (Pemberian AKrine) dengan membacakan surah Al falaq secara berterusan....kasilnya pesakit sedawa sebayak 3 kali......apabila di periksa sekali lagi di bahagian tapak kaki....masih ada jin tersebut......tapi berkurangan....semua berlaku dengan izin ALLah...

No comments:

Post a Comment

Syukur